Infokioski jako część systemu lojalnościowego w klubach, kasynach i salonach gier.
Infokioski to nie automaty do gry, to interaktywne narzędzie marketingowe wspierające kontakty z Klientami.
Programy lojalnościowe w kasynach mają coraz większe znaczenie. Główny nacisk stawiamy na pogłębianie relacji Kasyno - Klient i odwrotnie. Bardzo ważnym elementem strategii jest pozyskiwanie stałych klientów, którzy będą częściej odwiedzać kasyno oraz utrzymywanie stałych graczy. Poza wyeliminowaniem niepotrzebnej kolejki w recepcji, interaktywne punkty lojalnościowe, w tym wypadku kioski multimedialne, skutecznie nagradzają i motywują klientów, wykorzystując potencjał bazy danych każdego z użytkowników / graczy.
Samoobsługowe kioski promocyjne mogą wykorzystywać dowolną kartę lojalnościową klubu lub gracza oferując zestawy bonusów lub upominków, nagradzając w ten sposób lojalność swoich Klientów. Kioski promocyjne działają jak wirtualni pracownicy / doradcy. Usprawniają ruch, usprawniają operacje wewnętrzne. Rejestracja nowych użytkowników oraz pozyskiwanie informacji dotyczących gier czy programów staje się bardzo proste.
Zalety systemu
- łatwy dostęp do statystyk oraz kontrola zebranych punktów,
- możliwość wprowadzenia codziennych promocji i loterii,
- drukowanie kuponów promocyjnych,
- rejestracja nowych klientów,
- drukowanie kart lojalnościowych dostosowanych dla gracza ze zdjęciem i grafiką,
- możliwość przeprowadzania losowań głównych nagród,
- reklama wizualna,
- baza wiedzy, wprowadzenie gracza.